Create A Smile Angel Policy


We welcome you to sell hand-stamped projects with our images on the following conditions:
  • all the images must be handstampedThey may not be mechanically, digitally, or electronically reproduced in any way - this includes, copying, scanning,photographing,... Of course you may scan or photograph your finished projects. (Anyway, feel free to use our DIGITAL files in a DIGITAL way and sell your projects)
  • You don't sell the stamped images themselves. They may be included to all your artwork, but they may not be stamped for being used by a third party.
  • Create A Smile images may not be used for logos and any kind of merchandise-product.
  • we ask you to inform people you used our images whenever possible.
Thank you! :)

6 comments:

  1. Christine, welche Regelung gilt bei Dir für die digitalen Freebies? Darf ich sie auf Karten verwenden, die ich verkaufen möchte (sie sind ja auch irgendwie "digitally or electronically reproduced")?

    Sorry I wrote the question in german, this kind of text isn't my favorite to translate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ist ja das Selbstverständnis, dass sie digital reproduziert werden - die dürfen dennoch Geld für mehr Stempel in Eure Taschen spülen ;)

      Delete
  2. just to tell you that this is misspelled
    We welcome you to sell hand-stamped projects with our images on the following condistions: conditions

    ReplyDelete
  3. Hallo Christine,

    Bitte gib mit bescheid wie wir die Probleme mit meiner Bestellung lösen können. Ich zahlte in Februar 70 euro aber bekam keine Waren.
    Wenn es einfacher ist innerhalb von Deutschland zu versenden könnte ich dir ein Adresse in Deutschland geben wohin du es schicken kannst.

    Grüsse, Cora

    ReplyDelete
  4. Hallo Christine,

    Bitte gib mit bescheid wie wir die Probleme mit meiner Bestellung lösen können. Ich zahlte in Februar 70 euro aber bekam keine Waren.
    Wenn es einfacher ist innerhalb von Deutschland zu versenden könnte ich dir ein Adresse in Deutschland geben wohin du es schicken kannst.

    Grüsse, Cora

    ReplyDelete
  5. Hallo Christine,

    Bitte gib mit bescheid wie wir die Probleme mit meiner Bestellung lösen können. Ich zahlte in Februar 70 euro aber bekam keine Waren.
    Wenn es einfacher ist innerhalb von Deutschland zu versenden könnte ich dir ein Adresse in Deutschland geben wohin du es schicken kannst.

    Grüsse, Cora

    ReplyDelete